Dear Followers :)

Fakta - fakta friends aku kat Facebook - Part 1 -

HAHAHAHA , aku dah boring gila , tak tahu nak tulis apa , nak main DotA pon , dah naik boring
so , aku update lah blog aku yang tak seberapa cantik ni , trololo ^^
Okayy , di petang yang berbahagia ini , aku nak tulis Fakta fakta friends FB aku yang tersayang tuu , Err
HAHA , okayy , just read and pahamkan ! xD

Fakta - fakta friends kat Facebook aku :

  1. Aku terdapat 875 friends sekarang ,ada lagi friends yang sent request tapi aku tak approve sorry
  2. 11 orang yang terpilih menjadi family aku , 3 orang bukan my real family , Fake Relationship lah konon -,-
  3. Hampir 99% yang friends dengan aku still bersekolah , tapi mungkin dah turun sebab yang friends dengan aku pon byk yang sebaya , dah habis sekolah lah katakan :p
  4. Hampir 80% friends kat FB aku menggunakan DP ( Default Picture ) sendiri , kalau kat Twitter panggil Avatar :D
  5. 85% friends kat FB aku ni , yang aku kenal . Selebihnya , entah sapa dan entah datang dari mana 
  6. Hampir 60% juga friends kat FB aku yang menggunakan nama sendiri , yang selebihnya , Nama glamour gitu , HAHAHA
  7. Hari hari kalau takda orang yang sent request game , tak sah , mesti ada , paling kurang pon 2 lahh
  8. Friends kat FB aku kebanyakkan ayat nak jiwang + nak tarik perhatian orang untuk ' LIKE ' status dia
  9. Ramai yang merungut kalau FB bertukar bentuk , complain complain , last last , hang guna jugak sampai sekarang , merungut je lebih ! Podah !
  10. Ramai yang tulis kat wall diorang " Wei , Fake Relationship jop ! " . Tefak ? -.-
  11. Perkataan yang aku sering terbaca kat News Feed aku ialah ' Hot ' dan ' Bosan '
  12. Hampir 40% friends kat FB aku yang tulis status menggunakan BlackBerry 
  13. Normal orang yang online chat IM ialah 45 , kalau pukul 2 - 3 pagi , 6 or 5 orang je :D
  14. Kalau time match Bola Sepak , ramai yang tulis keputusan semasa , dah macam LiveScore lah pulak , HAHA , termasuk aku ! :D
  15. Kalau ada orang HOT yang handsome handsome , mula lahh , Contoh , Justin Bieber , Nazmi Faiz , Greyson Chance , bukan apa , jealous siket je , HAHAHA
  16. Selalu nak guna Hashtag ' # ' macam kat Twitter , kalau nak sgt guna hashtag , better Sign Up Twitter , btw , boleh borak borak dengan artis ! Serious beb !
  17. Ada jugak friend kat FB aku ni , 5 minit , update status , 5 minit lepas tuu , update status , tapi takde orang pon nak like or comment . Aku tumpang simpati , kesian 
  18. Sorang je yang selalu memberikan nasihat yang bernas dan menyakitkan hati , iaitu Amy , Monitor Class 5SI1 
  19. Ada jugak yang tulis ' F**k ' kat status dorang , hang nak cover U C tu apahal ? ohh , fikir cover U C tuu ingat sopan siket lah ? Deyy , people still know yang kau tuu tulis ' FUCK ' -.-
  20. Ada jugak yang ' Siapa yang sayana Allah . Please Like this comment lah apa bagai ' . Sayang dekat Allah tidak semestinya kena like status tuu , aduhaii

Korang nak terasa ? Lalala , dialu alukan :D
Trololo , jangan marahh , apa yang aku tulis ni 100% betul ! Jangan hang semua nak menafikannya ! :D
Act , banyak lagi , but , yang banyak lagi tuu ialah fungsi Facebook , dan aku tak sepatutnya nak mempertikaikan :)


p/s : Kalau ada Typo , ignore , aku malas nak baca balik lepas tuu betulkan balik -,-





9 comments:

  1. amboi jamin 100% betul =__=
    tapi cikit pun tak kena kat aku...hehe
    So tak terasalah.. ko rajin2 lah update blog :)

    ReplyDelete
  2. Haha , aku kalau ada idea , aku updatelah blog , HAHA

    ReplyDelete
  3. hey jadi blogger kenalah rajin update! hehe

    ReplyDelete
  4. pergh panjang gileee . nanti ahh aku bace.

    ReplyDelete
  5. Xera : Trolololo , so sad , better kau takde . Ada FB menyakitkan hati ! :D
    Fazren : Bace !

    ReplyDelete
  6. TERASA TERASA TERASA , TERASA GILER2 , HAHHAHAHA

    ReplyDelete