Dear Followers :)

This ' Awesome ' week -.-

Ohh , sudah berapa lama aku tidak update blog ni,
Alahh , kalau aku update pon , bukan ada orang bukak baca ponn -.-
Buang masa je update blog xD Ohh , disebabkan dah tak tahu nak buat apa sekarang ni
Aku updatelah blog aku .
Ada banyak assignment , tefak -.-

Dan kesemua assignment tersebut sangatlah susah , diluar batas kepandaian aku T_T

" Fundamental Programming " <- (?) Programming ? Apa kena mengena dengan Electrical ?
Subject paling boring this sem -_-

Amatlah diluar batasan kepandaian aku *-*

Ohh , dengan shooting video untuk Organisasi lagi . Oh my god
Banyak ye kerja sem ni . Padat yang teramat sangat
Macam nak keluar organisasi ni pon ada jugak T_T
Tak larat weiiiiiiiii , comone lahh

Btw , dengan ATM kat Politeknik ni rosak lah bagai
Nak makan apa duit takde ? nak makan Charlie ?
Ohh , rindu masakan mama sangat T_T

Yeah , I really miss my family T^T

Btw , bukan dalam mood







No comments:

Post a Comment