Dear Followers :)

Tak tahu nak letak Title apa

Assalamualaikum ,
Setelah sekian lama aku tak bukak blogger , dan tetiba pada hari ni , terdetik nak buat blog
Act aku tak tahu nak update apa
Kepala otak buntu . Lulz
Dulu boleh lah sweet sweet update dekat blog ni , sekarang ? Haram . Nak tuju dekat sape ?
HAHA, tak payah berangan lagi dahh .
Hidup aku pun tak terurus , HAHA

Masa aku update 7:41 AM , 16 November 2013 . 
Masa ni cuti sem . Seperti biasa , cuti sem haram boring nak mampuihh
Kalau sape yang mengenali diri aku ni , comfirm lah cuti sem aku berfoya foya depan laptop ni
Main Dota 2 24 jam
Sampai tidur dan makan pun tak terurus -.-
Siang tidur , malam berjaga . Macam burung hantu . Haha

Act rindu nak lepak dengan classmate aku . Rindu dorang wei . HAHA
Kat klang ni takde apa yang menarik pun , aku kalau keluar pun pergi cc -.-"
Nak pergi tempat yang mahal mahal , haram duit takde >,<

Haa okayylah , dah tak tahu nak taip apa dah ni . 
HAHA , bye :D 

GLHF , GGWP !





No comments:

Post a Comment